Forum www.asgkociewie.fora.pl Strona Główna www.asgkociewie.fora.pl
Forum zrzeszające miłośników ASG i militariów na Kociewiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady umieszczania informacji o spotkaniach

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.asgkociewie.fora.pl Strona Główna -> Regulaminy i ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rambo
Administrator



Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starogard Gdański
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:40, 07 Sty 2015    Temat postu: Zasady umieszczania informacji o spotkaniach

1. Nazwa tematu musi być odpowiednio oznaczona według wzoru:

[RODZAJ] Data, miejsce lub tytuł spotkania

2. Rodzaje spotkań:
[TREN] - trening
[SZKOL] - szkolenie
[STRZ] - strzelanka
[MIL] - milsim
[ZLOT] - zloty militarne i rekonstrukcyjne
[LARP] - larp, gra terenowa
[INNE] - inne ewenty, np. biegi kondycyjne lub na orientacje

3. W pierwszym poście organizator opisuje przebieg spotkania (scenariusz, limity, wpisowe, itd.).

4. Każda osoba chętna na spotkanie wpisuje się na listę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.asgkociewie.fora.pl Strona Główna -> Regulaminy i ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin